Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes?

Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini identifică lucrurile pe care le fac comunicatorii experimentați înainte de a transmite un mesaj, pentru ca acesta să fie acceptat.

Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”. Pre-suasiunea urmărește să adauge grupei științelor comportamentale acele informații pe care cititorii le găsesc deopotrivă interesante în esența lor, cât și aplicabile în viața de zi cu zi.

În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.

Recomadarea saptamanii – Pre-suasiune - O metodă revoluționară de a influența și de a convinge

Autor: Robert Cialdini, Editura Publica

About Author

Business Age
Business Age este centrul de resurse pentru sectorul business care oferă cititorilor informaţii din domenii precum marketing, mărci comunitare, PR şi publicitate, juridic, educaţie financiară, economie, antreprenoriat, afaceri online şi achiziţii publice.