Construcția IKEA 2 a început, angajările de personal pentru noul magazin vor începe în februarie-martie 2018

Ceremonia de așezare a pietrei de temelie, care anunță începerea lucrărilor de construcție pentru al doilea magazin IKEA din România, a avut loc marți, pe terenul IKEA pe bulevardul Theodor Pallady din București. Al doilea magazin IKEA din București va avea aproximativ 37.000 de metri pătrați, 1.300 de locuri de parcare, stații de încărcare pentru mașini electrice, un restaurant cu 550 de locuri, bistro, magazin de delicatese suedeze și locul de joacă pentru copii Småland.

„Peste 300 de locuri de muncă vor fi create în magazinul IKEA Pallady, iar recrutarea se bazează pe valorile IKEA: o dorință puternică de a învăța, motivația de a face lucrurile mai bine, simplitatea și bunul simț, abilitatea de a conduce prin propriul exemplu, eficiența și atenția pentru costuri”, au comunicat reprezentanții retailerului suedez de mobilă și decorațiuni interioare. IKEA va începe procesul de recrutare prin promovarea potențialilor candidați talentați din unitățile existente (SEE și internațional) în funcții noi în Pallady.

După ce vor fi ocupate pozițiile din echipa de management a magazinului, IKEA va începe al doilea val de recrutare externă. Recrutarea în masă pentru angajații magazinului este planificată să înceapă în februarie-martie 2018. Noul magazin va avea și o seră de aproximativ 800 de metri pătrați în Market Hall și o zonă IKEA Café, concepută ca un spațiu de întâlnire pentru vizitatori.

Noul magazin IKEA va oferi mai multă inspirație și o gamă de 9.200 de produse de mobilier și accesorii cu design funcțional. IKEA Pallady va dubla capacitatea IKEA de a prelua comenzi online pentru clienții din România. Mai mult, un Customer Service Center, conceput pentru a răspunde clienților din toată țara, va fi integrat în magazin.

Reprezentanții IKEA au mai comunicat că se vor investi 86 de milioane de euro (valoarea totală a terenului și a construcției) în cel de-al doilea magazin din București. Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE, a declarat: „România este țara din regiune în care avem cele mai ambițioase planuri. Plănuim să creștem de la 3 la 13 magazine până în 2025, în regiunea de sud-est a Europei, formată din România, Croația, Slovenia și Serbia, iar 9 dintre aceste magazine vor fi în România”. Stefan Vanoverbeke a adăugat că următoarele trei orașe în care IKEA va deschide magazine în România sunt Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca, unde „construcția depinde de terenurile disponibile, timpul necesar pentru obținerea autorizațiilor și infrastructură”.

În urma achiziției terenului în iunie 2015, IKEA a depus documentația pentru un nou PUZ al terenului și a primit aprobarea de la Primăria Generală a Capitalei în decembrie 2016. După ce a desemnat un constructor general, în septembrie 2017, și a primit autorizația de construire finală de la Primăria Sectorului 3 din București în octombrie 2017, au fost îndeplinite toate condițiile pentru ca IKEA să poată începe lucrările de construcție.

Deschiderea magazinului IKEA Pallady este planificată pentru sfârșitul verii 2018. IKEA Group deține și operează 355 de magazine în 29 de țări (la data de 31 august 2017). Magazinul IKEA din zona comercială Băneasa este cel de-al 253-lea magazin, deschis pe data de 21 martie 2007 ca franciză locală. În martie 2010, IKEA România a devenit parte a IKEA Group, în organizația IKEA South East Europe care include și Croația, Slovenia și Serbia. În anul financiar 2017 (1 septembrie 2016 - 31 august 2017), magazinul IKEA din România a fost vizitat de 3,3 milioane de persoane și 7,5 milioane de vizitatori unici au vizitat site-ul www.IKEA.ro.

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.