Fii propriul tău şef, dezvoltă-ţi propria afacere!

LEGEREA CÂŞTIGĂTOARE DE BUSINESS? bam boo România, cea mai importantă reţea autohtonă de magazine de cadouri şi decoraţiuni interioare, îşi consolidează prezenţa pe piaţa locală prin lansarea proiectului de francize pentru magazinele sale. Franciza bam boo este prima din segmentul decoraţiunilor interioare operată local de către compania deţinătoare. Astfel, conceptul este unic pe piaţa din România şi este menit să susţină antrepenorii în dezvoltarea unui business de succes.

Philcare Franchise, compania care dezvoltă franciza bam boo, estimează că, în următorii trei ani, vor fi deschise aproximativ 30 de magazine bam boo operate în sistem franciză. În prezent, Philcare Franchise se află în discuţii cu posibili francizaţi în diverse oraşe din România şi din străinătate.

65.000 de euro, investiţia necesară deschiderii unui magazin bam boo

Investiţia iniţială necesară deschiderii unui magazin bam boo este de aproximativ 65.000 de euro pentru o locaţie în regim de închiriere de aproximativ 300 de metri pătraţi. Din investiţia iniţială, 7.500 de euro este taxa de franciză, aproximativ 24.000 de euro costurile aferente mobilierului şi aproximativ 30.000 de euro stocul de marfă, aceste date variind în funcţie de suprafaţa magazinului. Suma iniţială nu cuprinde renovarea spaţiului, un eventual depozit de chirie către proprietarul spaţiului, dacă este cazul, dar şi alte costuri inerente oricărui tip de afacere. Referitor la costurile de operare variabile, acestea sunt următoarele: costul produselor: aproximativ 40-45%, redevenţa: 8%, costuri de marketing: 2%, transportul produselor de la depozitul central către magazin: aproximativ 5%.

Va coordona dezvoltarea francizei atât pe piaţa din România, cât şi pe pieţele din Europa şi Asia

Carl Sampers, de naţionalitate belgiană, este Directorul General al companiei Philcare Franchise de la începutul anului 2012. Masterand în Economie în cadrul Universităţii Antwerp din Belgia şi Licenţiat în Informatică, Carl Sampers are o vastă experienţă în mediul de business, fondând si dezvoltând cu succes companii şi francize în domenii precum horeca, retail sau turism.

La sfârşitul anului 2007, şi-a deschis primul restaurant în regim de franciză Subway, iar şase luni mai târziu i s-a propus să dezvolte întregul lanţ de magazine Subway din Ungaria. Astfel, într-o perioadă în care Ungaria traversa una dintre cele mai dure recesiuni, Sampers a reuşit să deschidă 15 restaurante Subway în Budapesta şi în provincie. În 2010, Carl Sampers este cooptat în Consiliul de Marketing al Subway Ungaria, iar din luna septembrie a aceluiaşi an, vânzările înregistrate de Subway au fost, în fiecare lună, semnificativ mai mari decât media înregistrată în perioada similară a anului precedent.

Continuarea articolului o găsiți pe CariereOnline.ro

About Author

Editor CariereOnline.ro