ad-test-0
ad-test-2

Asociațiile și patronatele din opt sectoare de activitate au lansat portalul Tribuna Consumatorilor

Tribuna Consumatorilor, cea mai complexă platformă online cu informații despre drepturile consumatorilor, conținând materiale text și video realizate în parteneriat cu importante instituții de stat, branduri, organizații și asociații profesionale, a fost lansată luni, la București.

Proiectul www.tribunaconsumatorilor.ro este o platformă online care înglobează informații corecte și utile pentru toate tipurile de consumatori. Are patru arii de acoperire - Tehnologie, Bani, Casă și Familie, Auto și Călătorii - și cuprinde subdivizii cu informații practice și răspunsuri la întrebările cele mai frecvent întâlnite în rândurile consumatorilor.

„Numărul petițiilor înregistrate de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului în ultimii 5 ani a crescut semnificativ. Doar în cazul petițiilor cu privire la serviciile financiare, numărul a crescut de peste 8 ori, până la 10.476, la finalul anului 2016.

Considerăm că Tribuna Consumatorilor este o inițiativă binevenită și sperăm că va fi un motor de amplificare a eforturilor noastre de educare și informare a consumatorilor români cu privire la drepturile lor”, a explicat președintele ANPC, Bogdan Pandelică, la evenimentul de lansare a platformei.

„Tribuna Consumatorilor va deveni, cu siguranță, prima sursă la care consumatorul apelează atunci când are nevoie de informații cu privire la drepturile sale, fie că este vorba despre încheierea unei polițe de asigurare, de accesarea unui împrumut bancar, achiziționarea de electrocasnice și nu numai.

Am avut această inițiativă după ce am constatat că furnizorii și consumatorii au nevoie de o punte de comunicare prin care relația lor să se îmbunătățească. Știm că buna cunoaștere a drepturilor consumatorilor este un prim pas către întărirea acestei relații, contribuind semnificativ la calitatea serviciilor și a produselor existente”, a declarat Adrian Iordache, inițiator al proiectului.

„Ne propunem să îi ajutăm pe consumatori să realizeze în cunoștință de cauză plăți prin mijloace electronice și să devină familiarizați cu acest mediu, care le poate ușura foarte mult activitățile de zi cu zi. De aceea, oferim informații relevante atât pentru adulți, cât și pentru cei mici, asigurându-ne că activitățile unei bănci, tranzacțiile cu cardul ori cu un portofel electronic sau securitatea contului bancar devin informații la îndemâna tuturor”, a declarat Cosmin Vladimirescu, general manager Mastercard România.

„Conținutul prezent pe Tribuna Consumatorilor va fi actualizat în permanență cu cele mai noi informații cu privire la drepturile consumatorilor”, au mai anunțat dezvoltatorii platformei.

ad-test-3