ad-test-0
ad-test-2

Andy Owen dezvaluie secretele Marketingului Direct

Un nume cunoscut în domeniul marketingului direct, Andy Owen, va sosi în România pentru a susține un seminar pe data de 12 decembrie 2012.

Andy Owen este unul dintre experții de influență ai generației sale din domeniul marketingului direct. Andy s-a născut în Anglia și lucrează în marketing direct de 29 de ani. În fiecare zi, el și echipa sa creează și testeaza campanii publicitare pentru companii din întreaga lume.

Andy Owen & Associates este o companie de consultanță în marketing direct, cu activități în Dubai, București și Moscova. Pe lângă activitatea de manager al unei companii de marketing, Andy Owen este speakerul pe care îl putem întâlni la nenumărate conferințe, seminarii și workshopuri pe tema marketingului direct pe care le susține în diferite colțuri ale lumii.

Andy este o personalitate foarte respectată în domeniul său și contribuie regulat la scrierea de articole despre arta contemporana a marketingului și publicitate pentru diferite publicații, cum ar fi: Admap, Marketing Week, Gulf Marketing Review, Direct Response, Direct Marketing Week, Direct Marketing International, Precision Marketing, Directory, AdAsia and Adline

Principalele teme pe care Andy le va aborda pe parcursul seminarului din 12 decembrie de la București sunt:

·         Pregatirea - înainte de a începe crearea mesajelor publicitare;

·         Cum să gândești și să organizezi procesul de creație a unei campanii de succes;

·         Copywriting  reguli de bază, structură, aspect și design; detalii care fac diferența, care captează atenția și ușurează parcurgerea measajului publicitar;

·         Marketing digital – cum să creați anunțuri productive și memorabile;

·         Marketing direct offline – cele mai bune practici. Ce ar trebui și ce nu ar trebui sa se aplice;

·         Etichetele care determină reacțiile scontate;

·         Pliantele promoționale și impactul acestora - unul dintre cele mai bine păzite secrete ale marketingului direct;

·         Garanții și recomandări – de ce ar trebui folosite întotdeauna;

·         Redactare – ce fonturi sunt cele mai potrivite și de ce;

·         Cum poti testa Ads-urile pentru a fi sigur de succesul acestora înainte de a demara campania de promovare;

Evenimentul “Direct Marketing” se adreseaza atât managerilor de marketing, copywriterilor, specialiștilor în marketing online, cât și antreprenorilor și celor care doresc să cunoască și să experimenteze noi trucuri și spețe ale marketingului direct.

Informații suplimentare despre evenimentul “Direct marketing” ce va avea loc pe 12.12.2012 la Bucuresti, Crystal Palace Ballrooms, se gasesc pe siteul evenimentului: http://andyowen.eu/ro/

Printre partenerii evenimentului se numără: Ziare.com, Business24, Markmedia, Wall-Street, Bestresources, Audiosfera, Cariere, BestJobs, ARIES, Magazinul Progresiv, HRB, Business Edu, BusinessAge.

 

Dana (Zamfiroiu Daniela - Sottointtesa)

About Author

Business Age
Business Age este centrul de resurse pentru sectorul business care oferă cititorilor informaţii din domenii precum marketing, mărci comunitare, PR şi publicitate, juridic, educaţie financiară, economie, antreprenoriat, afaceri online şi achiziţii publice.
ad-test-3