Burse de performanță ASEBUSS Executive MBA

Institutul de administrare a afacerilor din București – ASEBUSS oferă pentru sesiunea de admitere din septembrie 2012 două burse de performanță în valoare de 1500 Euro, respectiv 1000 Euro.

Programul Executive MBA al ASEBUSS s-a clasat pe primul loc doi ani consecutiv în TOP MBA din România în ceea ce privește îmbunătățirea calităților personale.

Cursanţii ASEBUSS sunt directori generali, şefi de departamente (directori financiari, de vânzări sau marketing, operațiuni, producție), consultanţi, întreprinzători, doctori, toți cei care au experienţă managerială de minim 3 ani, care coordonează echipe, gestionează resurse sau administrează diverse proiecte.

Selecția celor doi candidați care vor beneficia de una dintre cele două burse oferite se va face pe baza următoarelor criterii:

- Numărul de ani de experiență managerială sau antreprenorială;

- Performanțele obținute în cadrul procesului de selecție care constă în evaluarea pe baza interviului cu reprezentații ASEBUSS, a nivelului de cunoaștere a limbii engleze, a scorului GMAT.

- Diversitatea în cadrul seriei de cursanți 2012, categorie în care sunt incluse următoarele aspecte: industria de proveniență, poziția în cadrul companiei, orașul de reședință permanentă.

Termenul de  înscriere pentru bursă este 31 august 2012, urmând ca pe data de 10 septembrie să fie programate interviul și testul GMAT. Anunțarea rezultatelor se va face pe data de 12 septembrie.

Programul Executive MBA al ASEBUSS ocupă pentru al treilea an consecutiv primul loc în TOP MBA din România în ceea ce privește aplicabilitatea. Într-un mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv, devine esențial ca elementele de teorie și cunoștințele academice să își găsească fundament în realitățile organizaționale de zi cu zi într-un interval de timp cât mai scurt.

Prin parteneriatul de lungă durată cu Kennesaw State University (Atlanta, Georgia), programul EMBA al ASEBUSS oferă studenților săi oportunitatea unică de a lucra în echipe mixte timp de 8 luni cu colegii americani în cadrul unui proiect internațional care se încheie cu Săptămâna Internaţională din Atlanta.

Mai multe detalii găsiți pe www.asebuss.ro/.

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…