Business Days la Iași

Suita de evenimente Business Days, adresate antreprenorilor și managerilor sosește la Iași în 3-4 octombrie la Palas Mall. Organizatorii au pregătit 70 de speakeri de calibru local și național,  din Iași, Bacău, Suceava, București, Cluj și Timișoara, grupați într-un program bine structurat de 4 conferințe, 16 workshopuri și 4 mese rotunde. Tematicile dezbătute sunt de actualitate și vizează nevoile mediului de afaceri local și regional.

Iași Business Days este cea de-a treia ediție de evenimente derulate în anul 2012, fiind precedată de alte două astfel de întâlniri ale oamenilor de afaceri în Timișoara și Cluj, fiecare dintre ele atrăgând peste 800 de de participanți.

Pentru ediția de la Iași organizatorii se așteaptă la peste 500 de participanți, antreprenori, manageri locali și regionali. Scopul lor declarat este de a dinamiza mediul de afaceri, oferind celor interesați de oportunități în dezvoltarea profesională și personală, idei inspiraționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii și exemple motivaționale de la oameni care au reusit in businessul lor.

Evenimentele Business Days au fost concepute ca o platformă generatoare de oportunități de business networking, fiind singurele care organizează în țară, și la nivel formal, astfel de întâlniri între participanți.  “Unul dintre cei 4 piloni pe care se bazează succesul unui antreprenor este capacitatea de crea conexiuni și abilitatea de a le tranforma în oportunități. Evenimentele Business Days, au fost create practic în jurul ideii de interacțiune și schimb de experiență între oamenii de afaceri care participă la o astfel de manifestare. Mă refer atât la participanți, cât și la speakeri și parteneri. Sunt rare evenimentele din Romania unde ai ocazia ca pe durata a două zile să te intersectezi, să interacționezi, să schimbi impresii și să înveți din experiența a peste 70 de manageri și antreprenori de succes din România, sau specialiști recunoscuți în diferite domenii”, afirmă Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului Business Days. ”Cred că această plusvaloare este greu de cuantificat în bani sau profit generat, dar cu siguranță oferim cel mai bun randament al timpului și al banilor investiți. Marturie ne stau cei peste 150 de parteneri, dintre care majoritatea sunt alături de noi de la primele ediții sau cei peste 70 de speakeri dintre care majoritarea sunt alături de noi ediție de ediție”, a mai precizat Laszlo Pacso.

Sesiunile formale de Business Networking de tip microîntalniri și de tip OPEN se desfășoară pe parcursul celor doua zile de eveniment de la ora 19:30 până la ora 21:00 Dacă la sesiunile de microîntâlniri există o listă de intenție pentru participanți și un proces de selecție validat de partenerii de eveniment implicați, la sesiunile de tip OPEN poate participa orice persoană, care și-a achiziționat un tichet de acces, în limita locurilor disponibile. Sesiunile informale se vor desfășura într-un cadru mai larg fiind însoțite de o degustare de vinuri sau de produse tradiționale, specifice regiunii Moldova, oferite de către partenerii logistici.

Procesul de înscriere la eveniment și la sesiunile de business networking este explicat pas cu pas pe pagina dedicată iasi.businessdays.ro/inscriere. Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS până la tichete ALL INCLUSIV. Încurajând dezvoltarea unei culturii antreprenoriale în mediul academic și în randul studenților, profesorii și studenții beneficiază de un număr de tichete gratuite care le permite participarea la anumite acțiuni ca mesele de dezbatere și o reducere de 50% la tichetele de acces full. Printre speakerii invitați la ediția 2012 a  BusinessDays amintim: Gabriel Biriș, Marius Ghenea, Cristian Nacu, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ciprian Stavar, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Dan Sântimbreanu, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Eusebiu Burcaș, Adela Jansen, Florian Libocor, Fellix Daniluc, Gabi Mardarasevici, Adraian Monoreanu, Nicu Zegreanu, Valentin Tuca, Petrus Stuparu Florin Stoleru, Marius Ștefan, Elisabeta Moraru, Marius Lupu, Gabriel Manolache, Simona Bonchez, Voicu Oprean. Lista completă și mai multe detalii despre speakeri și program, sunt disponibile pe site-ul evenimentului: iasi.businessdays.ro. Iași Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul Complete Training, ProTours International și WiseHouse Productions și susținut de Orange. ADeSCO este o organizație non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România.

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…