ad-test-0
ad-test-2

Crestem împreuna nivelul de performanta al managementului relatiilor cu clientii în România

La a treia editie a Conferintei Managementului Relatiilor cu Clientii în România va invitam sa acumulati o expertiza solida, din practica în excelenta relatiilor cu clientii. În zilele de 17 si 18 mai 2017 la Bucuresti, adresam o provocare felului în care îi atragem, retinem si apreciem pe cei care investesc încredere în noi si afacerile noastre.

Un business fara clienti ramâne doar la stadiul de idee, iar un business fara clienti multumiti nu poate fi considerat cu adevarat de succes. Aceasta este realitatea anului 2017 când vine vorba despre managementul relatiilor cu clientii. Nu numai noi împartasim aceasta opinie:

”Getting customer interactions right has never been more important, especially since social media has given unhappy customers a louder voice.”

Harvard Business Review (sursă)

”Attracting a new customer is just too difficult and expensive to lose the relationship because you didn't treat them right.”

Entrepreneur Magazine (sursă)

Exista o varietate de servicii, aplicatii si chiar freelanceri la care oamenii pot apela în momentul când îsi doresc ceva anume. Tinând cont de acest fenomen global, întrebarea care apare este: Cum ne putem prioritiza afacerea în rândul clientilor si în fata competitiei?

Raspunsul este: investind în expertiza din domeniul managementul relatiilor cu clientii si prioritizându-l în strategia generala a afacerii. Aveti oportunitatea perfecta de a învata de la lideri din companii puternice si traineri specializati la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii în România! 

Vei putea participa în conversatii cu un bagaj de cunostinte plin de substanta din domeniu, alaturi de speakerii: 

  • Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson
  • Liliana Dumitru, Director Executiv Marketing Direct si Customer Care, BRD Finance
  • Dina Guran, Manager Canale Alternative, eMag
  • Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, Orange
  • Horia Stefanescu, CS Technical Support Center Manager, Orange
  • Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk, Oracle
  • Loredana Negoita, Customer Relationship Manager, City Grill
  • Minodora Savu, Manager Service Operations - Customer Advocacy Department, Avira Romania

Iar trainerii nostri se vor ocupa de masterclass-ul si workshop-urile interactive pe teme inovative ca folosirea neuromarketing-ului în relatiile cu clientii sau sisteme holistice ale companiilor care contribuie la succesul din acest domeniu.

  • Maria Desmons-Macrea, Consultant, The KPI Institute România
  • Radu Silaghi, Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer, Robert Bosch

Profita de perioada de presale pâna în 31 martie 2017 pentru a-ti asigura locul la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii în România! Inscrierile de tip standard sunt valabile pâna în 12 mai 2017.

Pentru mai multe informatii, cât si pentru înscrieri, puteti sa vizitati site-ul oficial al conferintei

About Author

Business Age
Business Age este centrul de resurse pentru sectorul business care oferă cititorilor informaţii din domenii precum marketing, mărci comunitare, PR şi publicitate, juridic, educaţie financiară, economie, antreprenoriat, afaceri online şi achiziţii publice.
ad-test-3