MAXIMIZAŢI CÂŞTIGURILE DIN PROGRAMELE DE PR, MARKETING ŞI COMUNICARE INTERNĂ

Mastermind Communications organizează cel de-al 3-lea seminar din seria CUM SĂ FII CONVINGĂTOR ÎN BUSINESS, intitulat “Maximizaţi câştigurile din programele de comunicare. Demonstraţi că merită!” pe 31 octombrie 2012 în Bucureşti. Invitată: Angela Sinickas, expert în măsurarea eficienţei PR-ului!

Preşedinta Sinickas Communications Inc., Angela Sinickas, se va afla pentru prima dată în România, în cadrul evenimentului de public speaking de la Bucureşti. Seminarul va aborda teme precum: calcularea ROI (Return On Investment - profit) pentru acţiunile de PR şi CSR, măsurarea eficienţei programelor de comunicare, stabilirea de obiective măsurabile, măsurarea programelor fără cheltuieli, măsurarea eficienţei şi eficacităţii unui site, ce înseamnă o rată bună de răspuns la un sondaj de opinie, transformarea rezultatelor unei măsurări în acţiune.

Evenimentul – detaliat pe www.convingatori-in-business.ro – va reprezenta cea mai importantă oportunitate de învăţare directă a tehnicilor de măsurare a efectelor şi maximizare a câştigurilor din programele de comunicare organizaţională, într-o manieră interactivă şi antrenantă. Reprezentând o premieră în industria de profil, evenimentul se adresează specialiştilor în comunicare şi relaţii publice, corporate communications, marketing, resurse umane şi vânzări.

Pentru detalii şi înscrieri:

Cristina Mehedințeanu – Coordonator PR şi Marketing

GSM. 0725-911112

Tel/Fax. 021-4230702

E-mail. cmehedinteanu@mastermindcom.ro

Lavinia Andronache - Reprezentant Vânzări şi Publicitate

GSM. 0735-911107

Tel/Fax. 0371-390986

E-mail. landronache@mastermindcom.ro

Web. www.mastermindcom.ro

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…