Programul de Educaţie Managerială 2012: RURAL-Antreprenor

Programul se desfăşoară pe o perioadă de 6 luni, prin intermediul unui portal inovativ, ce conţine o platformă de e-Learning, consultanţă şi networking şi două platforme de promovare a produselor şi serviciilor beneficiarilor: e-Business şi e-Commerce.

Programul de Educaţie Managerială presupune parcurgerea a șapte module de curs: Firma şi mediul economic, Antreprenoriat şi inovare, Managementul afacerii, Marketingul afacerii, Finanţele şi contabilitatea afacerii, Comunicare şi negociere şi IT pentru afaceri, concepute de o echipă de profesori experimentaţi care vor acorda asistenţă cursanţilor prin intermediul forumului.

SIVECO Romania (www.siveco.ro) a implementat platforma de învăţare online alături de PROJOB GmbH din Germania (www.projob-weiden.de), Formastur din Spania (www.formastur.es) şi Asociaţia Euro<26 (www.euro26.ro) în cadrul proiectului european RURAL-Antreprenor dezvoltat de Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri (FNTM).

Instruirea prin e-Learning oferă o gamă largă de beneficii, printre care:

• utilizarea unor cursuri aplicate, dinamice, interactive şi intuitive;

• posibilitatea autoevaluării permanente;

• comoditatea şi usurinţa în învăţare, cu posibilitatea personalizării învăţării;

• studiul în ritmul propriu al cursantului, fără instructor, reduce stresul cu peste 50%;

• accesarea cursului oricând şi de oriunde, prin intermediul internetului

În vederea absolvirii Programului de Educaţie Managerială, cursantul va promova testele online şi va realiza un proiect aplicativ pentru rezolvarea unei probleme întâmpinate în iniţierea sau dezvoltarea afacerii proprii.

De asemenea, cursanţii vor putea beneficia pe parcursul celor 6 luni de studiu şi de consultanţa specializată a unui expert în afaceri, de posibilitatea de a-şi promova afacerea existentă sau viitoare în cadrul unui catalog de e-Business şi a unei platforme de vânzări online e-Commerce.

Pentru mai multe detalii privind înscrierea în acest program puteți scrie un e-mail la antreprenor@fntm.ro sau să accesaţi site-ul www.fntm.ro

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…