ad-test-0
ad-test-2

Vanzari cu valoare adaugata mare

In aceasta toamna, compania de training Premian, te invita sa participi la un seminar de “Vanzari cu Valoare adaugata Mare” in care vei dobandi cunostinte, aptitudini, tehnici si obiceiuri care iti vor schimba viata in bine. Toate acestea se pot invata usor, repede si temeinic, daca participi tu sau iti trimiti cei mai promitatori oameni de vanzari la seminarul “Vanzari cu valoare adaugata mare” organizat in Iasi, Bucuresti, Cluj, Timisoara sau Chisinau.

Pe parcursul acestui seminar de 3 zile vei invata si vei aplica cele mai moderne metode de cucerire a clientilor. Vei putea transmite mai departe oamenilor tai de vanzari aceste informatii sau le vei putea aplica chiar tu incepand cu a doua zi. Important este ca dupa ce vei finaliza cursul vei fi un om schimbat si te vei simti imposibil de oprit.

“Atentie, locurile sunt limitate la 15 pentru fiecare locatie pentru ca vreau sa-ti acord atentie maxima in fiecare minut din cele 3 zile pe care le vom petrece impreuna.” a declarat trainerul Premian, Severin Sanzianu.

Bugetul acestui training precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata acestui training, www.premian.ro. Pentru mai multe detalii privind evenimentul care se va desfășura în aceasta toamna te invit sa vizionezi acest spot video, Cum sa-ti dezvolti abilitatile de vanzator in 24 de ore.

Contact: 0735519633.

About Author

ciprian.dron@businessage.ro's picture
Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…
ad-test-3