Dincolo de cuvinte - Guerrilla marketing

Succesul in Guerrilla Marketing poate fi definit prin a fi sensibil si a intelege nevoile clientului, plus abilitatea de a alege si transmite cuvintele potrivite in mesaj.

Dar cuvintele nu mai sunt de ajuns.

Cuvintele, singure, nu garanteaza ca un client potential va citi mesajul tau. In ziua de azi e nevoie sa recunoastem cat de important este ca aceste cuvinte sa fie LIZIBILE. Este o provocare majora. Asta pentru ca e atat de multa informatie in jurul nostru si atat de putin timp sa o procesam. In consecinta, actul nu se mai numeste “a citi” ci, mai degraba, “a trece in revista”. Publicul nostru tinta arunca o privire grabita la reclame, logo-uri, email-uri, newslettere, pagini web si ia decizii instantanee intre “citesc” sau “nu citesc”.

Daca privirea superficiala pe care oamenii o arunca nu reuseste sa capteze interesul, sau daca mesajul tau e dificil de citit si inteles, vor trece mai departe. Linii lungi de text, propozitii interminabile, fonturi capricioase, vizualuri care distrag, culori care absorb privirea, toate iti vor sabota cuvintele inainte ca ele sa fie citite. Iar daca potentialul tau client binevoieste, totusi, sa iti citeasca mesajul, cuvantul potrivit nu este “a citi”. El va trece doar pe la suprafata, cautand cuvinte cheie, subtitluri, texte subliniate, care sa ii sara in ochi si sa ii trezeasca interesul.

Gandeste-te la toate acestea atunci cand iti vei alcatui urmatorul mesaj de marketing. Gandeste-te la zgomotul ambiental in care il lansezi si la faptul ca pentru a fi vizibil trebuie, in primul rand, sa fii lizibil.

About Author

Alexandru Israil, Guerrilla Marketing Master Trainer, Marketminds Co., are peste 11 ani de experienta in marketing si comunicare. Ca managing partner al agentiei iMagic a gestionat branduri importante, de la Compaq, IBM, Bosch, Siemens sau Microsoft si pana la Xerox, Indesit sau Ariston. Din 2007 s-a dedicat domeniului de training si consultanta, fiind certificat Master Trainer in Guerrilla Marketing, competenta castigata prin pregatire personala cu Jay Conrad Levinson, parintele conceptului Guerrilla Marketing.