ad-test-0
ad-test-2

Comunicat de presa: O nouă imagine pentru Salamul Săsesc de la Cris-Tim

Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din România, Salam Săsesc de la Cris-Tim, are o nouă imagine.

Noua identitate de brand a Salamului Săsesc este construită în jurul unui personaj central, sasul Martin, ce reprezintă chintesența atributelor produsului și a companiei Cris-Tim: seriozitate, corectitudine, înțelepciune și carismă.

Ideea creativă a campaniei reunește o serie de simboluri puternice și metafore, și își propune să consolideze poziția de lider a unuia dintre cele mai puternice și iubite branduri românești de după 1990.

Spotul TV pune în scenă întreg procesul de realizare a salamului săsesc, etapă cu etapă. Poziționarea sașilor ca personaje centrale ale campaniei se dorește a fi o metaforă a lucrului făcut cu simț de răspundere, realizând în același timp legătura firească și așteptată cu denumirea produsului. Cu alte cuvinte, Salamul Săsesc este „săsesc” tocmai prin respectarea strictă a celor mai înalte standarde de producție și prin rigurozitatea cu care sunt alese ingredientele și materiile prime.

Radu Timiș, președinte Cris-Tim: „Salamul Săsesc este un brand care a scris istorie, iar premiile obținute de-a lungul timpului, confirmă aceasta. Acum, în 2016, am simțit că este momentul să povestim despre secretul care a făcut din Salamul Săsesc un succes pentru Cris-Tim. Iar acest secret stă tocmai în rețeta originală a produsului, în unicitatea sa – atât în ceea ce privește forma cât și gustul – și nu în  ultimul rând, în pasiunea și corectitudinea cu care este realizat. Salamul Săsesc este unul dintre brandurile noastre cele mai dragi și credem în forța poveștii sale”.

Campania integrată a fost realizată de agențiile Unity Group (Bloom Communication – branding și creație, digital și Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR – și Nomenius – consultanță înregistrare mărci  și proprietate intelectuală).

Ciprian Dron, CEO Unity Group: „După 14 ani de leadership în categoria mezelurilor din România, produsul etalon al Cris-Tim, Salamul Săsesc, a primit identitatea de brand care îl îmbracă perfect, atât din punct de vedere funcțional, cât și emoțional, susținând poziționarea produsului în piața de profil. Cred că în acest moment brandul Salam Săsesc deține toate ingredientele pentru a-și susține în forță poziția de leader, atât în arhitectura de brand Cris-Tim, cât și în interiorul categoriei, la nivelul pieței de mezeluri”.

Campania a debutat în data de 25 ianuarie 2016, cu faza de teasing, si până la finalul lunii februarie și a inclus  un spot TV de 30 de secunde, campanie de bannere online, extinderea conținutului pe platforma www.6sasi.ro și transformarea acesteia într-o resursă de informații referitoare la produs și istoria sa. De asemenea, au fost dezvoltate campaniile de PR online și Social Media.

About Author

Business Age
Business Age este centrul de resurse pentru sectorul business care oferă cititorilor informaţii din domenii precum marketing, mărci comunitare, PR şi publicitate, juridic, educaţie financiară, economie, antreprenoriat, afaceri online şi achiziţii publice.
ad-test-3