Ryanair lansează publicitatea pe biletele de îmbarcare

Luna aceasta, Ryanair a anunțat lansarea oficială a noului serviciu inovativ pentru brand-uri – publicitatea pe biletele de îmbarcare.

Începând cu 18 iunie, Ryanair oferă posibilitatea agențiilor de publicitate de a desfășura campanii mult mai eficiente și foarte bine aliniate la obiectivele lor, având acces direct la peste 153 de milioane de clienți ai companiei.

Mai mult decât atât, Ryanair promite monitorizarea tuturor campaniilor conform unor parametri bine stabiliți, astfel că advertiserii pot afla rezultatele campaniilor și costul lor în timp real, pentru fiecare zbor, cu ajutorul platformei de analiză Ryanair.

„Având peste 153 de milioane de călători în ultimul an, Ryanair este compania aeriană nr. 1 din Europa., iar biletele noastre de îmbarcare oferă acces direct la întreaga comunitate de călători. Majoritatea clienților imprimă biletele de îmbarcare cu până la 48 de ore înainte de a călători și le folosesc, în medie, de peste opt ori pe parcursul călătoriei. E un produs ce oferă o oportunitate unică pentru agențiile de publicitate europene”, a declarat Greg O’Gorman, Ryanair.

Potrivit publicației The Drum, Ryanair susține că pasagerii săi se află într-o "stare de spirit pozitivă" în timpul călătoriei, ceea ce îi face mai "receptivi" la mesajele publicitare cu care intră în contact în această perioadă. Lunar, Ryanair este alegerea a peste 11 milioane de pasageri, compania având zboruri în peste 200 de destinații din 37 de țări diferite.

About Author