Facebook renunță la albastru - cum va arăta cea mai populară rețea socială din lume

Luna trecută, la F8 developer conference, Facebook a anunțat cea mai importantă schimbare de design, de la lansarea sa în 2004.

Conform declarațiilor lui Mark Zuckerberg, bara de meniu albastră iconică, parte din site încă de la început, va fi înlocuită de o interfață mai curată, cu design minimalist. "Aplicația nici măcar nu mai este albastră, iar logo-ul a fost upgradat.”, a spus Zuckerberg.

Iată cum va arăta viitoarea platformă, conform anunțurilor făcute de Facebook pe Twitter:

În plus, Facebook a menționat că site-ul va pune accent mai mare pe accesarea grupurilor: „Această reproiectare facilitează accesul persoanelor din spațiile publice la cele private, cum ar fi grupurile. Există zeci de milioane de grupuri active pe Facebook. Când oamenii îl găsesc pe cel potrivit, acesta poate deveni cea mai importantă parte a modului în care utilizează Facebook.

Astăzi, peste 400 de milioane de persoane de pe Facebook aparțin unui grup pe care îl găsesc semnificativ. Din acest motiv, introducem noi instrumente care vă vor ajuta să descoperiți și să interacționați cu grupuri de persoane care vă împărtășesc interesele.”
Instagram, Messenger și WhatsApp vor primi și ele actualizări. Instagram va ascunde numărul de like-uri și followeri, pentru a motiva utilizatorii să se concentreze mai mult pe conținut, și mai puțin pe cifre, iar Messenger va deveni disponibil pe desktop.

Pe lângă schimbările de design, Zuckerberg plănuiește unificarea platformelor deținute de Facebook, astfel încât oamenii din Facebook, Instagram, Messenger și WhatsApp să se poată comunica prin mesaje private între platforme.
Modificările fac parte dintr-o strategie de "interoperabilitate", care va facilita în cele din urmă și munca agenților de publicitate. De exemplu, brandurile pot plasa aceleași anunțuri în format Story în toate platformele Facebook, în același timp. Schimbările vor apărea în aplicație treptat, pe parcursul următoarelor luni.

About Author