Patru lideri europeni in e-Commerce lanseaza International Marketplace Network (IMN)

EMag, cel mai mare retailer online local, lansează International Marketplace Network (IMN), alături de Cdiscount (Franța), ePrice (Italia), Real.de (Germania), o nouă platformă pe care comercianții o pot folosi ca punct de lucru unic, pentru a-și sincroniza ofertele în mod securizat și în timp real.

„IMN reprezintă o oportunitate mare pentru oricare dintre sellerii noștri care doresc să înceapă să vândă cross-border. eMAG Marketplace își continuă astfel demersul de a dezvolta proiecte care să aducă valoare adaugată sellerilor români, dar și de a consolida ecosistemul pentru comerțul online pe care l-a construit. În plus, datorită IMN, clienții din România vor avea acces la o gamă de produse și mai variată decât pană acum”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

IMN este un proiect inovator care favorizează dezvoltarea pieţei unice digitale, în linie cu dorinţa Comisiei Europene. Această iniţiativă va duce beneficiile comerţului online la un număr mai ridicat de europeni, permiţându-le accesul la un număr mai mare de categorii de produse. Odată cu lansarea IMN, consumatorii europeni vor avea acces la o gamă mai variată de produse şi servicii. Mai mult, alte platforme de tip Marketplace din Europa şi-au exprimat interesul de a face parte din IMN.

Suntem mândri să fim parte din această reţea. Împreună am reuşit să dezvoltăm o soluţie care elimină barierele de intrare şi costurile pe care ar trebui să le suporte un comerciant care îşi doreşte să intre pe pieţe noi şi să rămână, în acelaşi timp, independent. Fiecare dintre noi joacă un rol-cheie în ţara de origine, fapt ce ne permite să acordăm asistenţă fiecărui seller în propria limbă, astfel încât să îi ajutăm să aibă succes. Pentru un jucător ca ePRICE, IMN este modalitatea potrivită de a oferi soluţii de creştere şi export IMM-urilor din Italia şi din Europa aflate în căutarea unui canal de vânzare integrat în afara ţării”, a spus Leonardo Costa, Director ePRICE Marketplace.

„IMN este o expresie a Europei fără frontiere şi a comerţului online fără graniţe”, a spus Patrick Müller-Sarmiento, CEO real.

„Interesul retailerilor pentru platformă este foarte mare, iar primii 100 de selleri care au fost integraţi în faza de testare au înregistrat deja creşteri semnificative. Prin conectarea platformelor locale de tip Marketplace prin IMN, sellerii vor câştiga mai multă independenţă faţă de canalele ce provin din afara Europei şi vor avea o creştere sustenabilă”, a adăugat acesta.

Într-o primă fază, platforma pe care s-au efectuat primele teste în 2018 va rula într-o versiune beta. În următoarele luni, efortul va fi concentrat asupra dezvoltării infrastructurii platformei, dar şi asupra atragerii de noi platforme de tip Marketplace şi de selleri (peste 100 de selleri au testat deja cu succes până acum versiunea beta).

About Author