ad-test-0
ad-test-2

Vânzările Diverta au ajuns la 1,4 milioane de euro în sezonul pregătitor începutului de an școlar

Diverta a înregistrat vânzări de 1,4 milioane de euro în sezonul pregătitor începutului de an școlar, în creștere cu 40% față de anul trecut, un coș de cumpărături valorând, în medie, 320 de lei, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.

Valoarea unui coș mediu pentru pregătirea școlară a fost de 320 lei, având un plus de 10% față de 2016, cererea pentru ghiozdane și rucsacuri fiind relativ constantă. Gama de produse din segmentul papetărie a fost extinsă cu aproximativ 20%. Părinții au început pregătirile pentru anul școlar încă de la începutul lunii august și au cumpărat produsele treptat, vârful de interes fiind în acest an perioada 1-11 septembrie.

Principalele achiziții au fost ghiozdanele și penarele. Spre deosebire de anul anterior, clienții Diverta au achiziționat mai multe produse destinate adolescenților, în creștere cu peste 70%. În sezonul pregătirilor pentru școală, vânzările au depășit estimările cu peste 15%, a declarat Amalia Buliga, director general al Diverta.

La doi ani de la lansare, cererea pentru serviciul de copertare a manualelor sau caietelor (mai ales al celor cu format atipic) oferit de Diverta, a crescut cu aproape 30% față de anul 2016. Diverta, una dintre diviziile de retail ale grupului RTC Holding, este o companie care activează pe piața produselor de papetărie, birotică, carte, muzică, film, jucării și IT.

ad-test-3