În 2007 Sean Combs prin compania sa Combs Wines and Spirits a încheiat un acord de marketing cu Diageo, pentru promovarea și comercializarea brandului de vodcă Ciroc. Și cum acesta a fost un succes, în 2013, Combs și Diageo au cumpărat împreună brandul DeLeon. Aceasta este o tequila premium făcută din 100% agavă albastră.
Recent, această colaborare a luat sfârșit. Într-un proces inițiat anul trecut, Sean Combs a acuzat Diageo că nu a susținut, așa cum era de așteptat, acordurile de marketing legate de mărcile Ciroc și DeLeón. El a afirmat că, în timp ce alte mărci din portofoliul Diageo au beneficiat de promovare, Ciroc și DeLeón au fost neglijate.Mai mult, a acuzat compania că a încercat să marginalizeze aceste mărci prin etichetarea lor drept "urbane", în detrimentul pieței generale. Diageo, pe de altă parte, a respins acuzațiile și a contraatacat, afirmând că Sean Combs nu și-a respectat angajamentele contractuale.
"Suntem întristați că domnul Combs a ales să redea un conflict comercial ca fiind altceva decât atât și a ales să dăuneze unui partenertiat productiv și valoros", a declarat compania Diageo. "Acțiunile de rea-credință ale domnului Combs au încălcat clar contractele sale și ne-au lăsat fără altă opțiune decât să ne îndreptăm spre respingerea plângerii sale fără temei și să încheiem relația noastră comercială. Domnul Combs a subminat în mod repetat parteneriatele noastre și a amenințat că ne va defăima public dacă nu îi vom satisface cererile financiare nerezonabile", a spus reprezentantul Diageo într-o declarație. "Diageo crede ferm în mărcile Ciroc și DeLeón și rămâne angajat față de succesul lor, motiv pentru care am încercat ani de zile să salvăm relația cu domnul Combs. Am finanțat achiziția DeLeón printr-un joint venture și am continuat să investim peste 100 de milioane de dolari pentru a crește brandul. În ciuda faptului că a câștigat aproape un miliard de dolari în decursul relației noastre de 15 ani, domnul Combs a contribuit cu un total de 1.000 de dolari și a refuzat să-și ducă la îndeplinire angajamentele contractuale”. Pe de altă parte, avocatul John Hueston care l-a reprezentat pe cântăreț a declarat: "Încercarea Diageo de a-și încheia afacerile cu domnul Combs este ca și cum ai concedia un denunțător care atrage atenția asupra rasismului. Este o încercare cinică și transparentă de a distrage atenția de la multiplele acuzații de discriminare. De-a lungul anilor, executivii superiori ai Diageo făceau comentarii insensibile privitoare la rasă și luau decizii părtinitoare pe baza acelei viziuni. Diageo a recunoscut problema prin stipularea în contractul său de a trata DeLeon în același mod în care trata celelalte mărci de tequila. Clientul meu a inițiat procesul pentru a-i forța să respecte acel contract, iar în schimb ei încearcă să scape de el. Acest proces și domnul Combs nu vor dispărea."
Astfel, după luni în sălile de judecată și declarații publice contradictorii, la începutul acestui an părțile au ajuns la un acord pentru a-și încheia disputa. Potrivit comunicatului lor comun, Combs și Diageo și-au rezolvat toate disputele și și-au încheiat relația comercială.
Diageo deține mai mult de 200 de mărci diferite de băuturi alcoolice, inclusiv tequila Don Julio și tequila Casamigos, pe care le-a achiziționat de la celebrul George Clooney și partenerii săi în 2017.
Similar News
0
0