ad-test-0
ad-test-2

BIOFACH 2024 - cel mai prestigios târg mondial de produse alimentare ecologice a avut loc la Nürnberg

BIOFACH si VIVANESS 2024 vizitat de aproximativ 35.000 de oameni

Aproximativ 35.000 de vizitatori comerciali din 128 de țări au participat la Nürnberg, la cel mai important Târg mondial de produse alimentare ecologice – BIOFACH și la Târgul internațional de produse de îngrijire personală naturale și ecologice VIVANESS. Aceștia au fost inspirați de gama diversă de produse și servicii oferite de un total de 2.550 de expozanți din 94 de țări, pe o suprafață expozițională de peste 80.000 mp.

Pe lângă produse, accentul a fost pus în primul rând pe dialog. Participanții au avut posibilitatea de a juca un rol activ în cadrul noului punct de întâlnire HoReCa - GV & Gastro, sau al SustainableFutureLab, un spațiu interactiv nou, deschis și creat special pentru a sprijini eforturile profesionistilor din agricultura ecologică.
Sub tema principală "Alimente pentru viitor: Impactul femeilor asupra sistemelor alimentare durabile", congresul a pus în prim plan și aspecte de mare actualitate, precum cadrele politice, viitorul segmentului de vânzare cu amănuntul al produselor ecologice și utilizarea alimentelor ecologice în sectorul de catering. Programul congresului VIVANESS a oferit, de asemenea, informații interesante despre rezultatele cercetărilor actuale și evoluțiile din industria cosmetică și de îngrijire personală. 171 de sesiuni individuale bine fundamentate și de înaltă calitate au demonstrat orientarea spre viitor. Întrebările specifice, de exemplu, privind evoluțiile și tendințele actuale ale pieței sau condițiile-cadru politice și juridice, au primit aici răspunsuri pentru cei aproape 8.000 de vizitatori interesați.
Oameni din domeniu s-au intâlnit aici pentru a contura transformarea durabilă a sistemului alimentar global. Gama de produse de la târgul BIOFACH a fost reprezentată de-a lungul întregului lanț valoric: de la alimente proaspete sau congelate, produse nealimentare, materii prime, tehnologie si echipamente, precum și furnizori de servicii. Printre aceștia s-au numărat procesatori și producători români, precum Silvania.Bio, Apiprodex, Ecofrux sau Vanbet.
Timp de trei zile, vizitatorii au avut ocazia să voteze pentru produsul lor preferat în șapte categorii pentru premiile "Cel mai bun produs nou" la ambele târguri comerciale. În 2024, votarea a fost posibilă atât la standurile de noutăți de la fața locului, cât și pe platforma digitală a evenimentului. Iar printre produsele care au câștigat vizitatorii s-au numărat înghețata vegană cu ciocolată și zmeură ecologică, vinuri ecologice italiene și spaniole în sticle returnabile de 0,75 litri sau produse de îngrijire cum ar fi un spray hidratant pentru păr sau pudră organică pentru dinți, în pungi de reumplere compostabile.
În Germania, după cum a raportat BNN (Asociația germană a procesatorilor, angrosiștilor și comercianților cu amănuntul de produse ecologice), de la începutul lunii iunie 2023 până în decembrie 2023, creșterea vânzărilor de produse ecologice a fost din nou constant pozitivă. La BIOFACH 2024 s-au explorat provocările viitoare pentru comercianții cu amănuntul de produse ecologice și conceptele pentru a le face față. Agenda a inclus subiecte precum evoluția pieței, noi instrumente de comunicare și marketing și recrutarea de personal nou. Pentru că un lucru este sigur: obiectivul Germaniei de a atinge 30% din agricultura ecologică până în 2030 poate fi realizat doar printr-un sector de vânzare cu amănuntul ecologic puternic, cu lanțurile sale de aprovizionare regionale și cu IMM-uri.

About Author

ad-test-3