ad-test-0
ad-test-2

Cum să-ți alegi finanțarea potrivită pentru afacerea ta

Finanțare prin credite bancare - Cum să-ți alegi finanțarea potrivită pentru afacerea ta este un eveniment interesant care va avea loc pe 4 decembrie la Centrul Ideo, între orele 12-17.

În cadrul acestui curs, ne propunem ca, prin tematica aleasă și exemplele construite să inițiem antreprenorii în cunoașterea perspectivei bancare de acordare de credite, insistând în același timp pe posibilele erori de finanțare care le pot afecta businessul.

În cuprinsul programului veți regăsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre:

  • Cum ne ajută creditele în dezvoltare?
  • Cum știm care e creditul potrivit?
  • Limbaj comun antreprenor - bancher”, au precizat organizatorii.
Evenimentul este gratuit și va fi susținut de Raluca Chiorescu, Șef Serviciu Credite Clienți Corporativi, Banca Transilvania, Expert Clubul Întreprinzătorului Român. 

Cursul cu tema Finanțare prin credite bancare este organizat în cadrul proiectului „Competențe manageriale în poli de creștere și dezvoltare și antreprenoriat de viitor în poli de competitivitate”, cod contract POSDRU/92/3.1/S/62527.

Clubul Întreprinzătorului Român este o inițiativă a Băncii Transilvania, prin intermediul căreia se oferă suport și acces la consultanță segmentului de afaceri. Înscrierea este gratuită și se realizează prin intermediul site-ului www.btclub.ro

About Author

ciprian.dron@businessage.ro's picture
Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…
ad-test-3