ad-test-0
ad-test-2

Roy Daya, The Business Model Pro - Prima data in Romania

Lupti pentru a-ti pastra afacerea vie? Inceteaza sa supravietuiesti, incepe sa evoluezi. Imbunatateste-ti modelul de afacere astazi!

Evenimentul se desfasoara la Grand Hotel Continental, Calea Victoriei nr. 56, Bucuresti, in data de 21 mai 2014, intre orele 10.00 – 18.00. conform agendei prezentate mai jos:

Roy Daya este un expert recunoscut la nivel international pentru redefinerea modelelor de afaceri, un autor si orator entuziast, care a inceput recent seria de prezentari oferite publicului larg, dupa 15 ani in care a fost solicitat in exclusivitate de catre corporatii internationale, asociatii si organisme de plasament din toata lumea: MSD, Intel, Orange, HP, Microsoft, SAP, Coca Cola, BP si altele.
Audienta evenimentelor internationale anterioare a fost formata din: proprietari de afaceri, membri ai asociatilor din diverse industrii, cluburi de investitii, institutii de capital, investitori privati, colectori de fonduri, directori de departamente si companii, antreprenori interesati in new business.

AGENDA :

10.00 Inregistrarea participantilor & welcome coffee
10.30 – 13.00 Roy Daya, The Business Model Pro

Prima parte a conferintei este dedicata construirii de modele profitabile de afaceri.
Cum sa creezi un nou business sau un produs nou, intr-un mod cat de profitabil posibil si care va maximiza potentialul sau de reusita?
Despre acele lucruri si notiuni specifice pe care trebuie sa ti le pastrezi in minte si despre greseli pe care sa nu le faci in acest stadiu timpuriu al dezvoltarii afacerii sau produsului, astfel incat sa imbunatatesti substantial sansele ca noul tau business sa supravietuiasca si sa prospere.

Cum scapi de statisticile sumbre de pornire ale unei afaceri, lansand un model de afacere dovedit ca fiind de top?
Aceasta sesiune este absolut necesara pentru oricine isi cauta calea de a lansa o afacere, invatand auditorii pas cu pas cum sa construiasca un model de afacere profitabila.

13.00 – 14.00 Dejun

14.00 – 16.30 Roy Daya, The Business Model Pro

16.30 – 18.00 Discutii consiliere in grupuri mici din randul participantilor.

Prezentarea si discutiile din a doua parte a conferintei sunt dedicate afacerilor deja existente si/sau produselor care nu mai cresc, sau nu mai sunt profitabile.

O prezentare despre strategii avansate, care se va referi la pasi si modalitati practice de a readuce o afacere in stagnare sau declin la profitabilitate.

Managerii si proprietarii de afaceri cheltuie de multe ori toate resursele disponibile, dand randamente marginale. Roy Daya sustine ca toate acestea reprezinta simptome ale unei afaceri complet nealiniate si odata ce va fi fixat si redefinit modelul de afaceri, situatia se va imbunatati cu efecte imediate.

In prezentarea sa, Roy Daya arata cum se poate descompune o afacere in elemente de baza, cum se poate analiza si se pot identifica piesele care nu sunt aliniate si cum se poate gasi si crea astfel un model potrivit si de success pentru orice tip de afacere.

Opreste-te din supravietuire si incepe sa evoluezi, prin redefinerea modelului tau de afaceri.

Taxa de participare : 600 lei plus TVA/ persoana

Reduceri acordate:

10% pentru una - cinci persoane din aceeasi companie, inscriere si plata pana in data de 6 iunie 2014
15% pentru sase sau mai multe persoane din aceeasi companie, inscriere si plata pana in data de 6 iunie 2014

Pentru inscriere completati formularul de pe www.trainyourbrain.ro sau scrieti la office@trainyourbrain.ro / 0726 824 784

About Author

ciprian.dron@businessage.ro's picture
Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…
ad-test-3