ad-test-0
ad-test-2

TIB 2012 reînvie investiţiile în tehnologiile de ultimă oră

400 de companii din peste 15 ţări ale lumii participă la cea de-a 38-a ediţie a Târgului Tehnic Internaţional Bucureşti – TIB şi la Târgul Internaţional de Energie Regenerabilă Energie Convenţională şi tehnologii pentru Industria de Petrol şi Gaze Naturale – EEE, ediţia a doua, dechise la Romexpo.

În premieră în România, are loc concomitent şi Salonul China Engineering & Technologies, eveniment care a adus la Bucureşti 40 de companii interesate în realizarea de proiecte importante de infrastructură, construcţii şi energie.

Toate aceste evenimente reprezintă platforme de identificare a oportunităţilor de business şi  crează cadrul favorabil stabilirii de parteneriate. Participarea jucătorilor importanţi de pe pieţele internaţionale demonstrează inţelegerea faptului că perioadele de criză se pot traversa cu succes, apelând la soluţii şi politici naţionale, cât mai bine integrate în mişcarea de globalizare, după cum declara în deshiderea evenimentelor găzduite de Romexpo, dl Sorin Dimitriu, Vicepreşedinte al Camerei Naţionale şi Presedintele CCI Bucureşti.

Opinia reprezentantului Camerei Naţionale a fost împărtăşită  şi de dl Nicolae Olariu, Preşedintele Asociaţiei Patronale a Surselor de Energie Regenerabilă, care a punctat un avantaj comparativ pentru, România, considerată cea mai interesantă ţară pentru investiţii în surse regenerabile, în următorii ani, ca şi de reprezentantul co-organizatorilor de la Beijing ai expoziţiei chineze, dl Yi Bai Shui, care a subliniat că România este una dintre cele mai atractive pieţe pentru China.

Romexpo este partenerul firmelor în organizarea acestui tip de evenimente, dar Sistemul Cameral este partenerul firesc al companiilor care se angajează în proiecte mari, a adăugat Vicepreşedintele Camerei NaţionaleTIB reuneşte în acest an peste 300 de firme din 15 ţări, pe o suprafaţă de peste 16.000 mp, în care prezintă românilor cele mai noi realizări din domenii precum ingineria mecanică şi electrică, maşini-unelte, echipamente hidraulice, metalurgie, electronică şi automatizări, roboţi industriali, comunicaţii, IT şi software industrial. Târg emblematic pentru evoluţia economiei româneşti, TIB a devenit unul dintre cele mai importante târguri tehnice ale lumii, beneficiind de atestarea oficială a Asociaţiei Globale a Industriei de Târguri şi Expozitii – UFI.

comunicat de presă emis de Camera de Comert și Industrie a României

About Author

ciprian.dron@businessage.ro's picture
Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…
ad-test-3