Profit

LG Electronics a înregistrat un început de an robust, raportând un profit net de 875,60 miliarde de woni (aproximativ 613,4 milioane de dolari) în primul trimestru, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatul depășește așteptările analiștilor și marchează o revenire notabilă după pierderea netă din trimestrul anterior. În ciuda unei scăderi de 5,7% a profitului operațional, veniturile companiei au crescut cu 7,8%, până la 22.740 miliarde de woni, susținute de performanțele solide ale segmentelor de componente auto și HVAC, informeaza Wall Street Journal .
Pe fondul incertitudinilor legate de politica comercială americană, LG își adaptează strategia globală de producție. Oficialii companiei au declarat într-un apel cu investitorii că lucrează la un plan flexibil de relocare a producției din Mexic în SUA, pentru a atenua impactul tarifelor impuse de administrația Trump. LG a început deja extinderea capacităților fabricii din Tennessee, unde produce electrocasnice, precum frigidere și cuptoare, semnalând o accelerare a localizării lanțului de aprovizionare.
În paralel, conglomeratul sud-coreean își diversifică activitatea în zone cu potențial ridicat de creștere. Segmentul business-to-business, în special cel HVAC, a înregistrat un avans al profitului operațional de 37%, iar LG pregătește listarea unei participații de 15% din filiala sa indiană, într-o mișcare menită să atragă capital pentru investiții viitoare. Totuși, în ciuda rezultatelor financiare bune, acțiunile companiei au scăzut cu 1,4% după anunțarea rezultatelor și sunt în declin cu peste 15% în 2025, sub performanța generală a pieței.
 

Sursa foto Shutterstock

Tags

About Author