EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a treia ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, anunță noi parteneri și expozanți pentru ediția din acest an. Expoziția B2B adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Astfel, Lidl România devine Every Day Partner, iar Nespresso devine Coffee Partner pentru ediția din acest an. De asemenea, companiile XYXLE (Elveția), Handlekraft România și MerchantPro sunt noi expozanți ai evenimentului.
O altă caracteristică aparte a expoziției o reprezintă B2B Meetings, platforma online care promovează furnizorii de tehnologie și echipamente și programează întâlniri de business între aceștia și buyerii din retail, eCommerce și industria FMCG.
Astfel, pe parcursul celor două zile, în cadrul evenimentului EXPO RETAIL 2024, vor avea loc și întâlniri de business, programate anterior prin intermediul platformei B2B Meetings, care se vor desfășura face-to-face într-o zonă special amenajată din cadrul expoziției.