Mary-Kate și Ashley Olsen au vândut recent o participație minoritară în brandul lor de lux „The Row” la o evaluare impresionantă de 1 miliard de dolari, aducând investitori de renume precum moștenitorii Chanel și L'Oreal. Înființat în 2006, "The Row" a devenit rapid unul dintre cele mai exclusiviste branduri de modă de lux la nivel mondial. Acest nou parteneriat nu doar validează succesul brandului, dar și subliniază impactul antreprenorial al gemenelor Olsen, contribuind la creșterea valorii nete a fiecăreia la aproximativ 500 de milioane de dolari.
Cu venituri anuale estimate între 250 și 300 de milioane de dolari, "The Row" și-a consolidat poziția prin calitatea ridicată a produselor și prin designul său apreciat de critici și fani. Acordul strategic marchează o etapă importantă în extinderea brandului, facilitând accesul la noi piețe și asigurând resurse suplimentare pentru dezvoltare.
Mary-Kate și Ashley Olsen, au jucat în anii ’90 și 2000 în filme de cinema sau TV. Ele sunt cunoscute mai ales pentru rolul din “Full House” (Casa plină), serial care a rulat pe micile ecrane între 1987 și 1995.
Sursa foto Shutterstock