OMV

 

OMV anunță că identitatea sa de brand va fi reînnoită în următorii 3 ani în toate țările din Grupul OMV. Aceasta vine în sprijinul angajamentului OMV de  a fi partenerul preferat pentru soluții de mobilitate sustenabile pentru astăzi și pentru viitor, anunță smark.ro.


Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi. Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă. Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani.

Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu site-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, cu peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand. Elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate. Culorile noii identități de marcă mențin referința clară la originile și istoria brandului OMV. Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice și oferă o fundație de brand modernă, orientată spre viitor și adaptată mediului digital de astăzi.

„În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor”, a declarat pentru smark.ro Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.

About Author