Liderul în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din Sud-Estul Europei, Pehart Grup continuă seria evenimentelor prin care celebrează tradițiile românești și încurajează menținerea acestora. Produsele celui mai popular brand al Pehart Grup, Pufina, au un nou design de ambalaj, inspirat din modelul tradițional al ștergarelor românești. Ambalajele promovează evenimente cu tradiție din România, precum Junii Brașovului, Festivalul cultural al Iașiului, Festivalul Inimilor din Timișoara sau celebrarea Zilei Naționale pe 1 Decembrie, la Alba-Iulia.
„În ajunul Zilei Naționale și a sărbătorilor de iarnă, Pufina este din nou alături de români, pentru a-i încuraja să-și iubească tradițiile. Ca deținător al celei mai vechi fabrici de hârtie din România, cu o istorie care se apropie de 200 de ani, Pehart Grup dorește să transmită prin această campanie că tradiția este parte din ceea ce suntem, iar un viitor mai bun se construiește ținând cont de ea. Campania Pufina Tradiții Românești de anul trecut a fost un succes. Considerăm că am ajuns la inimile românilor prin intermediul ei astfel că ne-am gândit să o reedităm anul acesta. Prin intermediul Pufina Tradiții Românești ne dorim să încurajăm românii să viziteze țara cu ocazia evenimentelor care au deja tradiție în diverse zone. Cei care participă la campania promoțională pot descoperi pe www.pufina.ro frumoase tradiții românești din toate regiunile țării și pot câștiga premii variate”, spune Raluca Păun, consultant de marketing al Pehart Grup.
Pufina, brandul românesc popular în țară, dar și peste hotare
Lansată în 2005, Pufina a fost creată din dorința de a le oferi românilor un brand care să li se potrivească, cu un raport excelent calitate/preț. În următorii 10 ani de după lansare, Pehart Grup a investit substanțial și constant în modernizarea liniilor de producție. Pufina și-a consolidat pe piața de profil imaginea unuia dintre brandurile românești premium, care reunește o gamă diversificată de produse. Fabricată 100% din celuloză, gama Pufina cuprinde hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele faciale și de masă, batiste nazale, dar și hârtie igienică umedă, produs lansat în urmă cu doi ani și care vizează un segment de nișă al pieței. Investițiile masive ale companiei în creșterea producției și a capacității de export au adus brandul românesc de tradiție pe rafturile magazinelor de peste hotare. Pufina este astăzi un produs cunoscut consumatorilor din șase țări (Bulgaria, Moldova, Serbia, Albania, Muntenegru și Grecia), apreciat pentru calitatea premium.
„Anul următor, estimăm o creștere a volumului exportului brandului Pufina și pătrunderea sa pe noi piețe europene. Calitatea oferită este ceea ce a convins consumatorii din zona balcanică să caute produsele Pufina la raft, astfel că am înregistrat un trend accelerat de creștere a volumului exporturilor. Ne bucură succesul acestui brand românesc și sperăm să ajungă și peste hotare la fel de apreciat ca în țară”, spune Ovidiu Hoza, Director Comercial al Pehart Grup.