Tazz, una dintre principalele platforme de livrare din România și parte a grupului eMAG, a anunțat că a încheiat un contract de achiziție cu Wolt, platforma finlandeză de comerț local activă în 28 de țări. Conform unui comunicat de presă emis de Tazz, finalizarea tranzacției este așteptată în lunile următoare, după îndeplinirea condițiilor legale și obținerea aprobărilor din partea autorităților. Wolt, deținută de gigantul american DoorDash, dispune de o echipă de peste 12.000 de angajați.
„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere și îndrăgită în România, cunoscută pentru experiența sa locală și relațiile solide cu clienții și partenerii săi” a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International. „Cunoașterea profundă a pieței pe care Tazz o are, alături de tehnologia și excelența operațională Wolt, creează un potențial uriaș de a îmbunătăți experiența clienților și partenerilor din România. Suntem încântați de această tranzacție și așteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează.” a mai adăugat acesta.
După finalizarea achiziției, Tazz va fi integrată sub brandul și platforma Wolt, iar cele două companii vor asigura o tranziție lină pentru clienții, partenerii și echipa Tazz. Alin Șerban, CEO al Tazz, a adăugat: ”Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară.”
Wolt este cunoscută la nivel global pentru experiența superioară oferită clienților, iar prin acest parteneriat, Tazz își va putea consolida serviciile. Platforma Tazz operează deja în peste 35 de orașe din România, având o echipă dedicată de 260 de angajați și care oferă, la doar un click distanță, preparate de la cele mai bune restaurante din țară, alimente de la principalii jucători de retail, dar și diverse produse.
Sursa foto Tazz