Elon Musk

Rețeaua de socializare X, cunoscută anterior sub numele de Twitter, traversează o perioadă tumultoasă după preluarea de către Elon Musk. În ultimii doi ani, platforma a pierdut atât utilizatori cât și venituri semnificative din publicitate, ridicând întrebări serioase despre viitorul său.

Jasmine Enberg, analist la Insider Intelligence, a declarat recent că „Musk nu a reușit să aducă nicio îmbunătățire semnificativă a platformei și nu este mai aproape de viziunea lui despre o „aplicație pentru orice”, decât a fost acum un an”. Conform apnews.com fostul Twiter este într-o situație precară din cauza pierderilor din veniturile de publicitate care au fost de aproape 50%.  

Insider Intelligence estimează că X a adus venituri din publicitate de 1,89 miliarde de dolari în 2023, în scădere cu 54% față de 2022. Ultima dată când veniturile sale din reclame s-au apropiat de acest nivel a fost în 2015, când au ajuns la 1,99 miliarde de dolari. În 2022, a fost de 4,12 miliarde de dolari, conform estimărilor firmei de cercetare.

Pasul pe care îl face X este de a avea reguli noi care permit oficial conținut NSFW, cu alte cuvinte le permite utilizatorilor să împartă conținut pentru adulți. Astfel, mulți experți apreciază că acest pas poate fi o altă modalitate a rețelei de socializare de a câștiga bani. 

Noua politică, recent anunțată, permite utilizatorilor să împărtășească conținut pentru adulți, cu excepția fotografiilor de profil și a bannerelor, și pare să poziționeze X ca un potențial rival pentru OnlyFans.

Actualizarea termenilor și condițiilor sugerează că X ar putea lucra la crearea unui serviciu similar cu OnlyFans. Această strategie ar putea transforma platforma într-un hub pentru creatori de conținut pentru adulți, oferindu-le un loc pentru a posta și a se promova. Această mutare nu este surprinzătoare, având în vedere că X este deja un loc principal pentru publicitatea conturilor OnlyFans.

 

About Author