ad-test-0
ad-test-2

Despre postările sponsorizate - cum poți afla ce crede Instagram că te interesează

Nu e deloc un secret că brandurile folosesc tot mai mult promovarea cu ajutorul influencerilor pentru a ajunge la o anumită audiență prezentă pe Instagram. Însă, pe lângă audiența deja stabilită, algoritmele Instagram pot genera în mod automat o listă de non-followers la care să ajungă postările sponsorizate ale brandurilor.

Te-ai întrebat vreodată cum ajung anumite ad-uri în feed-ul tău? Instagram susține că interesele tale sunt generate dintr-o serie de surse, precum lista de persoane sau branduri pe care le urmărești sau imagini și videoclipuri cu care interacționezi.

Mai mult decât atât, Instagram utilizează și datele din contul tău Facebook – precum detalii despre vârstă și educație - și ia în calcul chiar și site-urile pe care le vizitezi și aplicațiile utilizate.

Fii fără grijă, însă, interesele tale nu sunt păstrate în secret, astfel că le poți vedea oricând. Iată cum:

 Intră pe contul tău de Instagram direct de pe telefon, în meniul Settings (Setări).
 Selectează Security (Securitate) și apoi Access Data pentru a accesa multitudinea de informații pe care Instagram le cunoaște despre tine.
 Apoi, selectează Ads Interests și vei găsi o listă extinsă ce cuprinde tot ceea ce Instagram crede că te interesează, în funcție de interacțiunile tale anterioare.

Nu-ți place ce găsești și ai vrea să filtrezi informația? Din păcate, Instagram nu permite încă scoaterea din listă a subiectelor irelevante pentru tine, ca în cazul Facebook. Asta înseamnă că vei primi în continuare postări sponsorizate de la branduri sau influenceri despre subiecte complet în afara ariei tale de interes.

Ce poți face, însă, este să selectezi opțiunea Hide Ad, atunci când întâlnești un post în afara intereselor tale. Astfel, Instagram va ști cu siguranță că lista ta de interese nu e întocmai exactă.

Sursa: www.digitaltrends.com

About Author

ad-test-3