ad-test-0
ad-test-2

eMag lansează o nouă campanie curajoasă, alături de Mihai Șora

eMag, cel mai mare retailer online din România a lansat o nouă campanie curajoasă, realizată de Papaya Advertising.

Sub sloganul „Libertate pentru fiecare zi”, avându-l ca protagonist pe Mihai Șora, campania marchează 30 de ani de la Revoluție printr-un mesaj puternic despre dictatură, democrație și libertate.

„În anul în care România împlineşte 30 de ani de libertate, am învăţat că ea nu trebuie doar câştigată. Ea trebuie păstrată. Şi cum altfel o putem păstra, dacă nu bucurându-ne de ea în fiecare zi?“, povestește eMag despre campanie.

„Aveam 30 de ani când viaţa s-a oprit, când s-a lăsat cortina şi zidurile au început să fie înălţate. Aveam 30 de ani când ne-au condamnat pe toţi la frică, iar pe copiii noştri la foame şi la frig. Ne-au condamnat la întuneric, la bezna din care mulţi au încercat să scape, însă puţini au reuşit. Aveam 30 de ani când mi-am pierdut ce aveam mai aproape de suflet: libertatea. Permiteţi-mi să o sărbătoresc acum, la 30 de ani de când mi-am recâştigat-o. Lucru pe care eu îl fac, de atunci, în fiecare zi. La mulţi ani, dragii mei“, spune Mihai Şora în videoclipul campaniei.

În timp ce unii aplaudă inițiativa, ActiveNews critică mișcarea eMag: „Personajul ales de eMag să glorifice libertatea câștigată în urmă cu trei decenii de români este fix același care atunci când spune el că ”s-a așternut întunericul” era nici mai mult nici mai puțin decât consilierul Anei Pauker în mandatul acesteia de ministru al Externelor. Pentru ca mai apoi să fie șef cu acte-n regulă peste edituri comuniste, în anii cei mai crunți pentru cultura română, ’50-’60.”

Întreaga campanie poate fi urmărită aici: https://www.emag.ro/guide/libertate-in-fiecare-zi.

About Author

ad-test-3