Marketing
Această tendință către alimentația pe bază de plante nu doar reflectă o preocupare crescută pentru sănătatea personală și durabilitatea mediului, dar și o deschidere către explorarea unor...
Cheltuielile publicitare pe social media sunt în creștere, cu o proiecție de 219,8 miliarde de dolari în anul 2024, conform statista.com. Este remarcabil faptul că până în 2028, mobilele vor...
Anul 2023 al industriei publicitare din România a fost marcat de evoluții semnificative în modul în care companiile își promovează produsele și serviciile către publicul larg. Biroul Român de...
Sectorul bancar chinezesc demonstrează o redresare notabilă, cele 4 bănci rămânând cu mult în fața omologilor lor din SUA. ICBC (Banca Industrială și Comercială a Chinei) își menține poziția de...
1. Ascensiunea micro-influencerilor
Micro-influencerii, persoane cu urmăritori mai mici sau de nișă, devin din ce în ce mai influenți în peisajul social media. Datorită angajamentului lor...
Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 în 2024:
• BT este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume: a urcat pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI)...
PayU GPO România, liderul pieței locale de plăți online, estimează că valoarea pieței de e-Commerce (produse și servicii comandate online) se va situa în jurul a 11,5 miliarde de euro în 2024....
Devenit deja partener premium al Openului Francez încă din 2022, Renault a început anul 2024 aducând doi jucători de tenis de elită, Diane Parry și Casper Ruud, ca cei mai noi ambasadori ai mărcii...
TikTok a creat o comunitate numită BookTok, unde utilizatorii își exprimă părerile și împărtășesc recenzii despre cărți. Această comunitate a înflorit rapid, iar videoclipurile etichetate cu #...
Vânzările companiei au înregistrat o creștere de doar 4,3% în al patrulea trimestru al anului 2023, o scădere evidentă față de performanța impresionantă a trimestrului anterior, când vânzările au...