0

 

OMV anunță că identitatea sa de brand va fi reînnoită în următorii 3 ani în toate țările din Grupul OMV. Aceasta vine în sprijinul angajamentului OMV de  a fi partenerul…

0

Îngerii Victoria’s Secret dominau odată piața lenjeriei intime cu show-urile lor anuale și branding-ul iconic. În peisajul competitiv de astăzi, Victoria’s Secrets se confruntă cu provocări…

0

Un aspect notabil este preferința pentru tradiție, cu cei mai mulți români alegând să petreacă Paștele în familie, alături de partenerul de viață (67%), copii (51%) sau părinți (46%). Totuși,…

0

Această tendință către alimentația pe bază de plante nu doar reflectă o preocupare crescută pentru sănătatea personală și durabilitatea mediului, dar și o deschidere către explorarea unor…

0

Cheltuielile publicitare pe social media sunt în creștere, cu o proiecție de 219,8 miliarde de dolari în anul 2024, conform statista.com. Este remarcabil faptul că până în 2028, mobilele vor…

0

Încă de la primele ediții, Metigla a susținut acest eveniment sportiv și în fiecare an a adus la concurs şi ca voluntari, o echipă plină de entuziasm și implicare. În acest an, Maratonul Vinului…

0

Anul 2023 al industriei publicitare din România a fost marcat de evoluții semnificative în modul în care companiile își promovează produsele și serviciile către publicul larg. Biroul Român de…

0

În România, persoanele cu autism și familiile lor se confruntă adesea cu lipsa unor opțiuni adecvate de sprijin și suport, în special când aceștia ajung adolescenți și adulți, provocând…