0

Mattel a dezvăluit recent o nouă adăugire la linia sa emblematică de păpuși Barbie: prima păpușă Barbie nevăzătoare. Această lansare marchează un moment important în eforturile companiei de a…

0

Piața media din România continuă să crească, în ciuda provocărilor economice și tensiunilor globale, arată Media Fact Book 2024.…

0

 

OMV anunță că identitatea sa de brand va fi reînnoită în următorii 3 ani în toate țările din Grupul OMV. Aceasta vine în sprijinul angajamentului OMV de  a fi partenerul…

0

Îngerii Victoria’s Secret dominau odată piața lenjeriei intime cu show-urile lor anuale și branding-ul iconic. În peisajul competitiv de astăzi, Victoria’s Secrets se confruntă cu provocări…

0

Un aspect notabil este preferința pentru tradiție, cu cei mai mulți români alegând să petreacă Paștele în familie, alături de partenerul de viață (67%), copii (51%) sau părinți (46%). Totuși,…

0

Această tendință către alimentația pe bază de plante nu doar reflectă o preocupare crescută pentru sănătatea personală și durabilitatea mediului, dar și o deschidere către explorarea unor…

0

Cheltuielile publicitare pe social media sunt în creștere, cu o proiecție de 219,8 miliarde de dolari în anul 2024, conform statista.com. Este remarcabil faptul că până în 2028, mobilele vor…

0

Încă de la primele ediții, Metigla a susținut acest eveniment sportiv și în fiecare an a adus la concurs şi ca voluntari, o echipă plină de entuziasm și implicare. În acest an, Maratonul Vinului…