De Black Friday, eMAG include în promoție bilete Tarom, bilete la concerte și servicii medicale

eMAG include în ediția din acest an a Black Friday (17 noiembrie) bilete de avion oferite de Tarom, bilete la concerte și servicii medicale, antichități, autoturisme și aur, pe lângă electrocasnice, smartphone-uri și televizoare, a declarat luni, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.

Reducerile totale ale platformei eMAG se ridică la 40 de milioane de euro, anul acesta, de Black Friday, eveniment care va avea loc pe 17 noiembrie, fiind disponibile două milioane de produse de la eMAG și de la cei peste 4.000 de selleri din Marketplace care au pregătit stocuri. În plus, 2.000 de clienți care vor aplica de Black Friday pentru cardul de cumpărături eMAG vor primi cu un voucher în valoare de 500 de lei, la prima achiziție de cel puțin 1.000 de lei făcută pe eMAG.

Anul acesta, compania se așteaptă și ca media numărului de produse comandate de fiecare client de Black Friday să crească și să ajungă la 3,4 produse, iar valoarea totală a comenzilor să se ridice la 350 de milioane de lei.

Clienții vor putea cumpăra la preț special televizoare, telefoane mobile, frigidere, laptopuri, mașini de spălat, electrocasnice mici (aspiratoare, mixere, roboți de bucătărie, fiare de călcat și altele), haine, încălțăminte și accesorii, produse de îngrijire personală și cosmetice, jucării, cărți, produse pentru casă și grădină, mobilă, jucării sau anvelope.

În plus, oferta de Black Friday cuprinde și produse speciale, precum aur, autoturisme, ceasuri și bijuterii de lux, pachete turistice, reduceri la bilete de avion oferite de Tarom, bilete la evenimente, abonamente Digi Mobil, servicii medicale și antichități. Pe lângă cardul de cumpărături eMAG, clienții vor putea folosi cardurile de cumpărături Raiffeisen Bank, beneficiind de 60 de rate fără dobândă.

De asemenea, produsele de Black Friday vor putea fi plătite și cu alte carduri de credit emise de băncile și instituțiile financiare partenere, cu beneficii de la 12 până la 24 de rate fără dobândă.

Anul acesta, clienții vor putea prelua produsele din cele 15 showroom-uri eMAG sau din cele 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română. Volumul dublu de produse din ofertă, față de anul trecut, este gestionat din depozitele eMAG cu o suprafață de 125.000 de metri pătrați (cât 25 de stadioane de fotbal). În cursul acestui an, eMAG a investit 10 milioane de euro în tehnologia depozitului principal, în care intră și platforma automatizată de sortare și ambalare, capabilă să livreze către curieri 200.000 de produse pe zi. Astfel, eMAG estimează că în primele cinci zile după Black Friday vor fi livrate 67% din comenzi, restul urmând să fie livrate până pe 29 noiembrie.

În plus, eMAG a investit 2,5 milioane de euro în servere, servicii de hosting și cloud, pentru îmbunătățirea utilizării site-ului în ziua de Black Friday.

Oferta din acest an cuprinde 50.000 de televizoare, 60.000 de smartphone-uri, 25.000 de laptopuri, 20.000 de frigidere, 150.000 de electrocasnice mici (mixere, blendere, cuptoare cu microunde, aparate de gătit și altele), 150.000 de articole pentru casă și grădină, 150.000 de parfumuri și cosmetice, 150.000 de jocuri și jucării, 200.000 de produse din categoria fashion și 25.000 de anvelope. eMAG a lansat Black Friday în 2011.

eMAG, companie de comerț online, fondată în 2001, este prezentă în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia.

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.