ad-test-0
ad-test-2

Kaufland a lansat campania „România știe să gătească”

Kaufland România a inaugurat campania „România știe să gătească”, un proiect extins la nivel național, având ca obiectiv inspirarea românilor să se bucure de prepararea hranei în confortul propriilor case. În cadrul acestei inițiative, Kaufland își propune să conecteze tradițiile și emoțiile specifice fiecărei regiuni ale României, având în vedere că motivul românilor de a găti se traduce prin deviza „Merită fiecare emoție”.

Campania se bazează pe un studiu național desfășurat la sfârșitul anului 2023, dezvoltat în parteneriat cu iSense Solutions, cu scopul de a identifica atitudinea și emoțiile românilor față de gătit. Printre principalele concluzii ale studiului „Emoții în bucătărie” se evidențiază faptul că, în general, sentimentele românilor în timpul preparării hranei pentru familie sau cei dragi sunt predominant pozitive. Astfel, 43% se simt bucuroși, 41% experimentează un sentiment de încredere, 39% resimt pasiune, 36% sunt inspirați, 31% trăiesc iubirea, iar 30% oferă grijă.
Referitor la emoțiile resimțite în momentul degustării preparatelor de către cei apropiați, participanții la cercetare au indicat în proporție de 77% simțirea bucuriei și în procent de 51%, mândrie. Pentru români, pregătirea mâncărurilor tradiționale reprezintă în primul rând un motiv de mândrie și nostalgie.
Un alt aspect semnificativ al studiului relevă diversitatea emoțiilor în funcție de regiune. Sentimentele experimentate de români în timpul gătitului diferă în mod distinct în funcție de zona geografică, motiv pentru care comunicarea campaniei este adaptată individual pentru fiecare regiune.
De asemenea, rezultatele cercetării indică faptul că gătitul ocupă un rol esențial în rutina românilor din mediul urban, fiind o activitate desfășurată frecvent, în medie de patru ori pe săptămână, și implică pregătirea simultană a mai multor feluri de mâncare. Participanții la studiu au subliniat că timpul petrecut în bucătărie are ca motivație emoțională grijă față de membrii familiei și preocupare pentru sănătatea acestora, dar joacă și un rol economic important, contribuind la reducerea cheltuielilor.

About Author

ad-test-3