PR si Publicitate
În Europa, cifrele sunt puțin mai mici, arată Eurostat – doar 40% dintre companiile europene folosesc social media, în principal pentru a obține opinii și recenzii din partea clienților și pentru...
Sub sloganul „Libertate pentru fiecare zi”, avându-l ca protagonist pe Mihai Șora, campania marchează 30 de ani de la Revoluție printr-un mesaj puternic despre dictatură, democrație și libertate...
Cu peste 3 miliarde de utilizatori de social media pe întreg mapamondul, investiția în promovare plătită a depășit, în 2018, 51 de miliarde de dolari, adică peste 17 dolari pentru fiecare...
Nu trebuie să te întrebi dacă e posibil ca o astfel de criză să te afecteze și pe tine, ci când. Iată câțiva pași care te pot ajuta să-ți construiești o strategie de crisis management practică:...
Studiul apărut în PRWeek dezvăluie un scepticism major cu privire la industrie, dezvăluind un procent ridicat al oamenilor care percep specialiștii în PR ca profesioniști în manipularea adevărului...
Începând cu 18 iunie, Ryanair oferă posibilitatea agențiilor de publicitate de a desfășura campanii mult mai eficiente și foarte bine aliniate la obiectivele lor, având acces direct la peste 153...
“Piața de media va mai aștepta încă un an pentru a atinge jumătate de miliard de euro. România a intrat într-o perioadă de încetinire a creșterilor economice, fapt care are efecte asupra...
Te-ai întrebat vreodată cum ajung anumite ad-uri în feed-ul tău? Instagram susține că interesele tale sunt generate dintr-o serie de surse, precum lista de persoane sau branduri pe care le...
Potrivit declarațiilor oficiale, noua lansare Android aduce îmbunătățiri majore în termeni de securitate și confidențialitate, în contextul noii abordări stratificate asupra celor două aspecte....
Anunțul oficial a apărut luna aceasta pe pagina de Facebook UniCredit Bank România:
Suntem dedicați asigurării unui dialog privat și de înaltă calitate cu clienții noștri și...